Når du har oprettet ekstra-felterne korrekt, vil du få vist en “Ofte stillede spørgsmål” på produktsiden for dette produkt. Denne FAQ er automatisk oprettet som struktureret data også. Det betyder bare, at Google måske viser den i søgeresultaterne (hvilket er positivt).
Når du har udvalgt “Relaterede produkter” vil de automatisk blive vist på produktsiden under “Køb nu” knappen. Hvis folk krydser disse produkter af, så ryger de i kurven sammen med det overordnede produkt.
addiotionalProperties er ekstra data som kommer i de strukturerede data for produktet. Disse har mulighed for at blive vist i søgemaskinerne, så dit resultat optager mere plads, og giver mere information til dine brugere. Det er en fin ting at arbejde med, hvis du har tid til overs.
Der vises automatisk badges for procentvis besparelse på produktet. Der vises også automatisk badge, hvis et produkt kvalificerer sig til fri fragt.
Et blogindlæg kan være i så mange kategorier du ønsker. Kategorierne skal adskilles med komma. Eksempelvis: tags=opskrift,madlavning,køkken,aftensmad
For at finde en Youtubevideos ID skal du kigge i URL’en til videoen.
Hvis du eksempelvis gerne vil vise en video, som ligger på denne URL: https://www.youtube.com/watch?v=CLeZyIID9Bo
Så skal du bruge de sidste tegn efter lighedstegnet (=) fx: youtube=CLeZyIID9Bo
For at finde en Youtubevideos ID skal du kigge i URL’en til videoen.
Hvis du eksempelvis gerne vil vise en video, som ligger på denne URL: https://www.youtube.com/watch?v=CLeZyIID9Bo
Så skal du bruge de sidste tegn efter lighedstegnet (=) fx: youtube=CLeZyIID9Bo
For at finde en Youtubevideos ID skal du kigge i URL’en til videoen.
Hvis du eksempelvis gerne vil vise en video, som ligger på denne URL: https://www.youtube.com/watch?v=CLeZyIID9Bo
Så skal du bruge de sidste tegn efter lighedstegnet (=) fx: youtube=CLeZyIID9Bo
For at finde en Youtubevideos ID skal du kigge i URL’en til videoen.
Hvis du eksempelvis gerne vil vise en video, som ligger på denne URL: https://www.youtube.com/watch?v=CLeZyIID9Bo
Så skal du bruge de sidste tegn efter lighedstegnet (=) fx: youtube=CLeZyIID9Bo
Hvis du gerne vil vise en checkbox ud for hvert punkt, så skal du tilføje ingredienser og fremgangsmåde som en HTML liste med unordered items.
Det kan du fx gøre ved at indsætte følgende i “left”:
<ul>
<li>2 æg</li>
<li>Lidt smør</li>
<li>Salt og peber/li>
</ul>
Hver ingrediens eller step i din fremgangsmåde, skal altså være inde i et <li> tag, som er inde i et <ul> tag.
Hvis en kategori- eller landingside indeholder et produkt som har en profil med tilknyttede attributter, vil du nu opdage at der er en filtreringsmulighed, på attributtens navn og værdier.
Som standard er der også opsat diverse filtreringsmuligheder som “På lager?” eller “På tilbud?” osv.
Du kan opsætte forskellige krav for hvornår rabatkoden skal gælde, når du opretter den. Fx at ordren skal være på minimum 500 kr. Det er op til dig selv at oprette disse krav.