Er du på udkig efter en stabil B2B webshopløsning, så kan Shoporama være den rigtige retning at gå. Jeg har opsat et par B2B webshops på platformen. Her på siden kan du blive lidt klogere på hvordan det plejer at foregå, hvad det koster og meget mere. Sig til hvis der er spørgsmål.
1.100 kr.
40.000 kr.
Bliv klogere på hvordan det er at samarbejde med mig, i forbindelse med design og udvikling af ny B2B webshop i Shoporama.
Sådan starter de fleste projekter trods alt. Vi tager en kort/lang snak alt efter behov. Vi skal lige have styr på, hvad der skal laves, og om det kan lade sig gøre at sætte op i Shoporama.
Lad os få kigget lidt nærmere på kravspecifikationen. Hvordan skal det se ud? Hvilke automatiske mails skal sendes ud? Skal alle kunne se priserne? Alle de her ting skal vi lige have skrevet ned, så jeg har en liste at arbejde ud fra.
Ud fra kravspecifikationen kan i få en fastpris på opgaven, inden vi går i gang. Så kan i altid selv beslutte, om det er noget i ønsker at fortsætte med.
Hvis i godkender tilbuddet, så er der ikke så meget andet tilbage, end at gå i gang. Jeg sidder klar under hele forløbet til at svare på spørgsmål, rette til og hjælpe hvor jeg kan.
Herunder kan du se hvad du skal regne med det koster. Både at få udviklet og opsat shoppen, men også de løbende udgifter til Shoporama.
En månedlig udgift til Shoporama for at benytte deres platform
Estimeret design- og udviklingsudgift. Ræk ud for et endeligt tilbud.